Termeni și condiții

Definitii si Termeni

Vanzator – ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, persoana juridica de nationalitate română, având sediul în Oradea, Str. Bicazului Nr. 6-8, având număr de ordine in Registrul Comerțului J5/132/2006, cod unic de înregistrare fiscalăRO18306569.

Client – poate fi orice persoana fizică care are vârsta peste 18 ani sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA si completeaza datele din formularul pus la dispozitie.

Utilizator– orice persoana fizica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cod fidelizare – pseudonim care il primeste fiecare Client in urma inscrierii. Acesta consta din numele de familie si numarul de inregistrare. Exemplu: Popescu188

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Clientul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv Bunurile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Clientului.

Continut

● toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

● continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

● orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

● informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita

Perioada

● informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

● date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Comunicari Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, Clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

1 Documente contractuale

1.1 Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

1.2 Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

1.3 Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

1.4 Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

1.5 Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului.

2 Politica de vanzare Online

2.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client care indeplineste conditiile obligatorii aferente programului CASA VERDE.

2.2 Inscrierea pe lista ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA nu garanteaza obtinerea finantarii pentru programul Casa Verde.

2.3 Clientul care a completat formularul de inscriere si a achitat taxa de inscriere, va primi un numar de inregistrare. Acest numar garanteaza ordinea depunerii documentatiilor de inscriere in cadrul programului Casa Verde 2021/2022. Ordinea inscrierilor se va face in ordinea numarului de inregistrare.

Pentru motive justificate ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Clientului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA In oricare dintre aceste cazuri, Clientul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

2.4 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

2.5 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

2.6 ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

2.7 Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

2.8 Ofertele de preț au titlu informativ, acestea urmând a fi actualizate în momentul semnării contractului. Prețurile ofertate pot suferi modificări ca urmare a strategiei comerciale aplicate și a fluctuației prețurilor materiei prime din domeniul energetic.

2.9 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

2.10 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3 Cesionarea si subcontractarea

3.1 Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

3.2 Prin semnarea cererii de finanțare sunt de acord ca proiectul meu să fie depus de către ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA și partenerii acestuia, parteneri care îndeplinesc condițiile impuse de Administrația Fondului pentru Mediu prin Ghidul de finanțare, precum și calitatea de Instalator Validat în cadrul Programului privind instalarea de sisteme fotovoltaice pentru producerea de energie electrică, în vederea acoperirii necesarului de consum și livrării surplusului în rețeaua națională. ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA își asumă pe deplin responsabilitatea privind calitatea și eligibilitatea documentelor depuse prin intermediul partenerilor.

3.3 În cazul în care proiectul va fi admis și acesta a fost înscris prin unul dintre partenerii ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, se va efectua transferul proiectului către ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA prin procedura agreată de către Administrația Fondului pentru Mediu.

4 Dreptul la proprietate intelectuala si industriala

4.1 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo- uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect. 4.2 Niciun Continut transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA si/sau al angajatului/prepusului ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5 Comanda

5.1 Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin completarea formularului si selectarea bunului dorit, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata selectat un bun, este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta.

5.2 Prin finalizarea Comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

5.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

5.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

5.4.1 neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;

5.4.2 invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, in cazul platii online;

5.4.3 datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

5.4.4 Clientul nu indeplineste conditiile cerute de programul Casa Verde

5.5 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, sa renunțe la bun, în termen de 24 de ore de la emiterea facturii, fara invocarea niciunui motiv, dar se vor retine 200 Lei reprezentand taxa de inscriere si procesare dosar.

5.6 In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va transmite o cerere catre casaverde@ensys.com.ro

5.7 In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului stabilit la art. 5.5 de retragere din contract. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 60 zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

5.7.1 pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin emitere de voucher, la alegerea Clientului;

5.7.2 pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar sau prin emitere de voucher, la alegerea Clientului;

5.7.3 pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

5.8 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

5.8.1 Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site- ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise în continuare.

5.8.2 Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veti parcurge un proces simplu, la sfarșitul caruia veti confirma comanda apasand butonul “finalizeaza comanda”. Butonul va indica în mod clar ca plasarea comenzii implică obligatia dvs. de plata. Inainte de confirmarea comenzii, sunteti intotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie platit si veti avea întotdeauna posibilitatea de a verifica si eventual de a corecta comanda.

5.8.3 Dupa plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii dvs. (“Primire Comanda / Confirmare”). Acest lucru nu inseamnă ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de catre noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la situatia in care ati fost acceptat ca si client. In aceasta situatie se va primi o factura proforma. Contractul se considera ca securizat in momentul in care plata este efectuata,

6 Sistemul de fidelizare privind programul CASA VERDE 2021/2022

6.1 Fiecare client care se inscrie in programul Casa Verde, la cererea expresa, va avea alocat un cod de discount format din numele de familie urmat de numarul de inregistrare. Nu se vor folosi elemente intermediare de legatura cum ar fi spatiul sau semne de punctuatie. Exemplu: Popescu76

6.2 Fiecare client care se inscrie in program are posibilitatea sa introduca un cod de discount autorizat in prealabil de ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA. Acest cod ii va acorda un discount.

6.3 Codul de discount reprezinta o fidelizare a acelor persoane fizice care doresc sa promoveze produsele ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA Fiecare client nou care va introduce codul de fidelizare va primi un discount. Bonusul de fidelizare se acorda persoanelor fizice sau juridice care aduc minim 10 clienti. Se vor acorda bonusuri suplimentare in functie de numarul de clienti adusi, dupa cum urmeaza:

Numar beneficiari BONUS FIDELIZARE
10-50 100 RON/pers
50-100 100 RON/pers
100-500 100 RON/pers
Peste 500 100 RON/pers

6.4 Programul de fidelizare este valabil exclusiv beneficiarilor validati de AFM si care au parcurs toti pasii programului.

7 Comanda pentru programul CASA VERDE 2021/2022

7.1 Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin completarea formularului si selectarea bunului dorit, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata selectat un bun, este disponibil pentru achizitie in masura in care mai exista disponibil.

7.2 Prin finalizarea Comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

7.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

7.4 Inscrierea pe lista ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA nu garanteaza obtinerea finantarii pentru programul Casa Verde.

7.5 Clientul care a completat formularul de inscriere si a achitat taxa de participare, va primi un numar de inregistrare. Acest numar garanteaza ordinea depunerii documentatiilor de inscriere in cadrul programului Casa Verde 2021/2022. Ordinea inscrierilor se va face in ordinea numarului de inregistrare.

7.6 In urma inscrierii, clientul este obligat sa transmita documentele in termenul agreat si sa respecte termenul de valabilitate al documentelor

7.7 ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA va analiza existenta documentelor si a datelor de pe acestea, urmand sa transmita Clientului o notificare privind situatia acestora. ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA NU VA VERIFICA situatia juridica a acestora. Absolut orice probleme care duc la respingerea dosarului din cauza problemelor legale (corectitudinea si erorile din extrasul de carte funciara sau alte documente, documentele suplimentare doveditoare in cazul unor situatii speciale ) nu sunt din culpa ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA.

7.8 In cazul in care AFM cere documente suplimentare, clientul va fi notificat si in termen de 3 zile va fi obligat sa transmita clarificarile pentru a fi incarcate in aplicatie.

7.9 In cazul in care AFM respinge aplicatia, in termen de 3 zile de la decizie, Clientul va trebui sa transmita documentele cerute de ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA in cazul in care acesta le cere pentru a ataca decizia AFM.

7.10 În cazul în care AFM a respins aplicația Clientului, acesta are obligația fie de a-și asuma prin semnare contestația formulată în numele său de către ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA împotriva deciziei de respingere emise de AFM, fie de a comunica, în cadrul termenului legal de 5 zile de la comunicarea deciziei de respingere, dovada către ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA a înregistrării la AFM a contestației formulate de acesta personal sau prin intermediul oricărui alt reprezentant convențional. În caz de neconformare, Clientul renunță la orice pretenție față de ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, care va fi degrevată de orice sarcini și îndatori trecute și viitoare fațăde aceasta.

7.11 Pentru Clientii care au fost admisi in program, se va intocmi proiectul tehnic pentru obtinerea Avizului Tehnic de Racordare de la Operatorul de distributie. Proiectul tehnic va fi unul stabilit de comun acord cu operatorii. In cazul in care se vor cere documente care tin de municipalitate (certificat de urbanism, etc), clientul va fi respinsabil de obtinerea acestora. Dosarul de autorizare va fi trimis Clientului prin curier, urmand sa fie depus la Operatorul de distributie de care apartine.

7.12 Odata emis Avizul Tehnic de Racordare, acesta va fi trimis catre ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA pentru a fi incarcat in aplicatia AFM si avizat de catre acesta. Costurile legate de Avizul Tehnic de Racordare de avizare si racordare cad in sarcina Clientului. Odata aprobata aplicatia, se va semna un alt contract intre Beneficiar, ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA si AFM pentru urmatoarele etape.

8 Confidentialitate

8.1 ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2 Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3 Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

9 Comunicari Comerciale

9.1 Cumparatorul/Utilizatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, in orice moment, dupa cum urmeaza:

9.1.1 prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator sau.

9.1.2 prin contactarea Vanzatorului.

9.1.3 Renuntarea la primirea Comunicarilor Comerciale nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document

Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator sau prin contactarea Vanzatorului in acest sens.

De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetarii de piata si al sondajelor de opinie nu vor fi utilizate de noi in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi associate cu identitatea dvs., transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Vanzatorului.

10 Facturare – Plata

10.1 Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.casaverde.ensys.com.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3 Vanzatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin expedierea facturii prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in formularul de comanda.

10.4 Prin aceasta modalitate de comunicare, Cumparatorul, va detine o evidenta a facturilor emise de ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

10.5 Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in formularul de comanda.

10.6 Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Clientului nu vor fi accesibile ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA si nici nu vor fi stocate de catre de ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este NETOPIA S.R.L., având sediul social în Bd. Pierre de Coubertin Nr. 3-5, Office Building, Etaj. 4, Sector 2, București, 021901, România, număr de ordine în Registrul Comerţului J40/9170/04.07.2003, cod unic de înregistrare : R15565496.

11 Garantii

11.1 Toate Bunurile comercializate de catre ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

11.2 In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa casaverde@ensys.com.ro

12 Rambursarea sumelor pentru programul Casa Verde 2021/2022

12.1 Până la începerea oficială a programului AFM – Casa Verde – Sisteme fotovoltaice, clienții pot cere în orice clipă rambursarea avansului în acord cu prevederile art. 5.5.

12.2 Suma de 200 lei reprezentand taxa de inscriere si procesare dosar nu se va rambursa.

12.3 In cazul respingerii aplicatiei pentru programul Casa Verde din cauza documentatiei (acte false, date eronate, etc) sau a inscrierii la mai multi instalatori, taxa de inscriere si procesare se va retine.

13 Raspundere

13.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

13.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

13.3 Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

13.4 Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

13.5 ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA isi rezerva dreptul sa actualizeze Termenii si condițiile in orice moment, la propria discreție, sa ia in considerare modificări legale, specifice industriei sau orice alte modificări care impun o actualizare a acestor termeni si condiții. Utilizatorii vor fi anunțați de orice modificări a Termenilor si condițiilor prin e-mail pe adresa furnizata. Cea mai recenta versiune a Termeni și Condiții este disponibila pe site-ul www.ensys.com.ro. Vânzătorul recomandă Utilizatorilor sa citească Termenii si condițiile in întregime si sa ii verifice regulat. Documentele sunt in vigoare de la data ultimei actualizări.

13.6 ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA nu este responsabila de actiunile si deciziile luate de AFM privind Beneficiarul

14 Prelucrarea datelor cu caracter personal

14.1 A se parcurge Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

15 Forta majora

15.1 Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

15.2 Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

16 Legea aplicabila – Jurisdictia

16.1 Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS SA si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Romania de la sediul vanzatorului.

* Ultima actualizare a termenilor si conditiilor 30.08.2022